Isa op avontuur

Het einde in zicht

Misschien heb je het al gehoord, maar misschien ook niet. Dit blog is er om jullie op de hoogte te houden van mijn tijd in Noorwegen, dus daarom vandaag een blog zonder foto’s en avonturen.

Zoals ik in mijn vorige verhaal schreef, ben ik dit weekend in een hotel geweest. Natuurlijk wilde ik graag Oslo verder ontdekken en dat gaat een stuk makkelijker als je ook wakker wordt in Oslo. Alleen was dat niet de enige reden. In huis hing een onaangename, ongemakkelijke sfeer waaraan ik wilde ontsnappen. Gisterenavond werd duidelijk waar die sfeer vandaan kwam. De familie vertelde me dat het niet zou werken met mij als au pair. Waarom precies is nog niet duidelijk, want de redenen klonken vaag. Ze gaven me nog drie weken om hier te blijven en te werken, maar je zal vast begrijpen dat ik diezelfde avond nog een hostel heb geboekt. Zo snel mogelijk hier weg!
Inmiddels heb ik mijn koffers weer ingepakt en ben ik klaar voor vertrek. Ik blijf nog tot en met maandag in het hostel en vlieg dan, samen met mama, terug naar Nederland. Of ik dan heb gefaald? Ik vind van niet. Ik heb al ontzettend veel gezien de afgelopen dagen en ik ben van plan nog veel meer te gaan zien deze week. Ik heb mensen leren kennen en ben zelfstandiger geworden. Ook mijn week als au pair was een ervaring. Ik heb geen spijt dat ik ben gegaan en ik heb geen spijt dat ik maandag alweer weg ga. Ik kijk ontzettend uit naar de aankomende dagen. Natuurlijk hou ik jullie op de hoogte van de aankomende avonturen!

Papa

Juijste beslissing! Een ervaring rijker!

Jacqueline

Lief, stoer nichtje van me,

Soms is er gewoon geen match en zeker als er een onaangename sfeer in huis is, dan is het een kwestie van zsm wegwezen. Je hebt ab-so-luut niet gefaald, gelukkig vind je dat zelf ook niet. Je hebt eruit gehaald wat erin zat en ontieglijk veel geleerd en gedaan. Deze ervaring pakt niemand meer van je af. En wat fijn dat je moeder je komt ophalen. Nog even een paar dagen samen met haar dat mooie Noorwegen beleven en dit avontuur goed afsluiten!

Veel liefs van een trotse tante

Gaby

Respect!

Mama

Je bent een kanjer❤️

Elly Breel

Heel veel plezier nog in Oslo! Noorwegen en jij zijn blijkbaar geen match 😀.
Veel liefs,
Elly